Platforma de rezervari online pt restaurantele din Romania

10 euro +
0
Multumiri pe pagina platformei de Facebook: https://www.facebook.com/findatable.ro/

Data livrarii: July 2019
10 euro +
0
Voucher la unul dintre restaurantele partenere de 10 Eur, pentru cei care au donat o suma mai mare de 100 EUR.

Data livrarii: July 2019
Descriere [ o lectura de ~ ]
Comentarii [ 0 ]
Updates [ 0 ]
Sustinatori [ 0 ]

Intr-o lume a tehnologiei in care avem primii roboti humanoizi cu cetatenie, deplasarea oamenilor dintr-o parte in alta se face prin intermediul diverselor aplicatii pe telefon, comandarea de mancare la domiciuliu/birou se face tot online si alte multe alte activitati ale omului sustinute si simplificate de tehnologie, este necesar ca si rezervarea unei mese la restaurantul preferat sa se poata face in timp real, indiferent de ora - 24/7.

Stadiul actual al proiectului

Proiectul mai are putin pana sa-si finalizeze partea de dezvoltare (functiuni de baza) in limba romana. La capitolul implementare, FindaTable a reusit sa inceapa abordarea catorva restaurante din: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Brasov, Sibiu, Constanta, Iasi si Targu Mures, pentru a pregati patrunderea platformei pe piata.

Ce mai avem de facut

FindaTable doreste, in primul rand, sa finalizeze dezvoltarea functiunilor de baza, iar apoi sa puna la dispozitia utilizatorilor si varianta in Engleza a platformei, precum si posibilitatea acestora de a o accesa direct de pe o aplicatie IOS/ Android. 

Pe partea de patrundere pe piata, este nevoie de campanii de marketing, Google Adwords, conferinte, reclame TV, radio.

Echipa proiectului

Echipa proiectului este formata din 2 absolvente de Constructii de Masini - Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca si o firma de dezvoltare soft din Cluj-Napoca, contractata pentru dezvoltarea acestui proiect.

Ce se poate intampla ca proiectul sa nu existe

In cazul in care nu se poate sustine financiar, finalizarea dezvoltarii proiectului si a implementarii lui pe piata din Romania, singura urmare ar fi ca proiectul sa nu poata fi folosit nici de restaurante si nici de clientii restaurantelor, ramanand astfel tot la etapa de pix si de foaie in cazul restaurantelor (cand se primesc rezervari), iar in cazul clientului final sa nu reuseasca sa faca o rezervare la un restaurant, daca acesta nu raspunde la telefon sau daca apelul telefonic vine in afara programului de lucru al restaurantului.