Primul an de publicitate

5 euro +
9
Pentru prețul unui bilet la film, îți oferim cartea în format pdf, alături de mulțumirile noastre, pe emailul atașat contului tău We Are Here. Afli în felul asta cum a început publicitatea în România, iar poveștile oamenilor de atunci sunt mai reale decat orice scenariu.

Data livrarii: December 2013
12 euro +
8
Beneficiezi de un exemplar al cărții. În format tipărit, pe care ți-l vom livra cu prioritate, imediat ce cartea iese de sub tipar. Această livrare se face cu cel puțin 2 săptămâni înainte de a putea găsi cartea în librării, și asta dacă nu se epuizează acum tot tirajul. Costurile de expediere ne privesc, tu savurează conținutul cărții.

Data livrarii: December 2013
24 euro +
1
Primești un pachet de 3 (trei) cărți. E o opțiune foarte bună, ca să nu trebuiască să le-o împrumuți prietenilor. Livrarea se face cu cel puțin 2 săptămâni înainte de a putea găsi cartea în librării, și asta dacă nu se epuizează acum tot tirajul. Costurile de expediere ne privesc, tu savurează conținutul cărții.

Data livrarii: December 2013
30 euro +
6 / 10
Vei fi posesorul unui exemplar al cărții, cu dedicație din partea autorului și autografele TUTUROR persoanelor intervievate în acest volum. Stocul este limitat la 10 bucăți, așa că o s-o poți arăta tuturor generațiilor viitoare ca pe o comoară ce e: n-o să mai găsești nicăieri semnăturile tuturor acestor oameni adunate într-un un singur loc.

Data livrarii: December 2013
75 euro +
1 / 10
Primești cartea, evident, atât în format pdf cât și în forma ei tipărită, direct acasă. Numele tău va apărea pe coperta interioară a cărții, în lista celor care au contribuit la apariția ei. Mai adăugăm o invitație la evenimentul de lansare a cărții, acolo unde autorul îți va mulțumi public pentru aportul tău la realizarea acestui proiect.

Data livrarii: January 2014
100 euro +
2 / 3
Autorul și editorul cărții te invită la o cafea în oraș. Vei afla de la ei povestea nescrisă a poveștilor din acest volum. Vor să te cunoască și să-ți înmâneze un exemplar cu dedicație, iar pe coperta interioară a ei vei găsi numele tău în lista de susținători ai proiectului.

Data livrarii: January 2014
500 euro +
1 / 4
Vrei să iei cadou de Crăciun pentru toată agenția? Îți dăm noi un număr de 20 de cărți și un cod de discount de 10% din prețul de listă pentru alte exemplare pe care vrei să le cumperi ulterior. Și îți punem și numele pe coperta interioară a cărții. Data livrării cărților este 15 decembrie, vor ajunge la timp pentru a le face cadou. În plus, îți oferim posibilitatea de a participa la lansarea cărții în calitate de speaker, alături de autor.

Data livrarii: December 2013
Descriere [ o lectura de ~ ]
Comentarii [ 0 ]
Updates [ 0 ]
Sustinatori [ 28 ]
  • Radu Florescu (Centrade Saatchi&Saatchi): „În 1990, eram conştient că încep o aventură în România”
  • Adrian Drăghici (Rom-KU): „Munceam de dimineața până noaptea târziu, ca să vedem că iese ceva”
  • Bogdan Enoiu (McCann-Erickson): „De 20 de ani lucrez cu Coca-Cola! Statuie să-mi facă McCann!”
  • Dragoș Grigoriu (Tempo Advartising): „Întotdeauna am fost tare în a sesiza oportunitățile“
  • Gabriel Faflei (Monopoly): „M-am întors pentru a pune culoare în România“
  • Ioana Iordache (Leo Burnett&Target): „Am țopăit de bucurie la propriu când am semnat primul contract”
  • Mihail Vârtosu (Grey): „Sunt ca un foarfece. Una din lame mi-a dat-o Grey, cealaltă mi-a dat-o Procter&Gamble”
  • Ștefan Iordache (Leo Burnett&Target): „Am trăit copilăria nebună a capitalismului românesc”

Salut!

Numele meu este Petre Barbu. Sunt scriitor, publicist și dramaturg.

De 19 ani scriu în presa de business despre publicitate și mass-media. Am fost senior-editor la revista „Capital” și în prezent scriu la revista „Forbes România” www.forbes.ro. În fiecare vineri, îmi puteți citi editoriale pe blogul de pe platforma www.adevarul.ro

Anul trecut, mi-a apărut cartea de schițe și nuvele „Până la capătul liniei” la Editura „Cartea Românească”. N-o mai căutați prin librării, pentru că s-a epuizat.

În prezent, lucrez la o nouă carte: „PRIMUL AN DE PUBLICITATE”.

Este o carte de interviuri. Dacă vă place publicitatea, atunci această carte sigur o să vă intereseze. Dacă urâți publicitatea, atunci o veți citi cu sufletul la gură. Vă asigur!

Este o carte de interviuri cu oamenii care au făcut înființat primele agenții de publicitate în România, la începutul anilor ‘90. Este o carte despre „epoca de piatră” a publicității românești.

Până acum am realizat opt interviuri palpitante cu opt antreprenori care au înființat agenții de publicitate în România. Începuturile au fost grele, ca orice început, pline de situații neprevăzute, dramatice, dar și comice. Pentru că nimeni, atunci, nu știa publicitate în România.

Am pornit acest proiect editorial cu un singur gând: să rămână pentru generațiile viitoare ca o istorie vie a publicității românești. Dacă peste 20 de ani, un tânăr angajat într-o agenție de publicitate, un director de marketing sau un student la facultatea de comunicare se va întreba cine au fost cei care au pus temelia publicității în România, atunci va avea la dispoziție această carte. O carte vie, plină de viață din lumea publicității românești.


Bogdan Enoiu - McCann Romania


Dragos Grigoriu - Tempo Advertising


Adrian Draghici - RomKU


Ioana Iordache - Leo Burnett


Printre cei interveviați în această carte sunt:

  • Bogdan Enoiu (McCann-Erickson) – fost inginer IMGB.
  • Cristian Burci (Graffiti BBDO) – mic afacerist în SUA.
  • Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) – om de afaceri în SUA.
  • Mihail Vârtosu (Grey Advertsing) – fost profesor la Politehnica din București și funcționar în Ministerul Afacerilor Externe.
  • Ioana și Ștefan Iordache (Leo Burnett) – foști ingineri.
  • Gabriel Faflei (Monopoly Media) – fost handbalist la Dinamo.
  • Adrian Drăghici (RomKU) – fost inginer pe platforma Pipera.

Toți acești oameni erau tineri în 1990. Acum, ei vorbesc cu înțelepciune despre acele vremuri de început în publicitatea din România.

Mai am de realizat 7 interviuri cu alți oameni care au pornit publicitatea în urmă cu 20 de ani.

Vă solicit sprijinul pentru editarea acestei cărți.

Banii obținuți din pre-vânzarea cărții vor acoperi:

  • Costurile tipografice.
  • Costurile de distribuție.
  • Costurile de promovare.

Cei care vor contribui la apariția acestei cărți vor primi un exemplar din „Primul An de Publicitate” cu autograful autorului și autografele celor interveviați, chiar la lansarea volumului.

Vă mulțumesc foarte mult și sper să ne vedem cu toții la lansarea acestei cărți!

Toate cele bune,

Petre Barbu